Miejsce pracy: Lublin, Kielce, Rzeszów, Płock, Poznań, Szczecin

Główne obowiązki:

  • Realizacja incydentów zgłoszonych przez Klientów zgodnie z podpisanymi umowami
  • Naprawy sprzętu IT zgodnie z założonym czasem SLA
  • Dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń IT
  • Udział w projektach
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów i odbiorców usług
  • Dyspozycyjność i odporność na stres

Preferowane oczekiwania:

  • Dobra znajomość sprzętu komputerowego w zakresie: konfiguracji, instalacji, diagnozowania usterek.
  • Dobra znajomość systemów z rodziny Windows (mile widziana będzie znajomość systemu Linux)
  • Preferowana dobra znajomość sieci LAN opartych na TCP/IP
  • Komunikatywność i zdolność do pracy w dużym zespole
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętności planowania i doskonałej organizacji pracy własnej
  • Nastawienie na skuteczność oraz terminowość rozwiązywania zadań

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń fiskalnych oraz systemów POS
  • Doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń drukujących
  • Umiejętność instalacji i serwisowania systemów alarmowych

Oferujemy:

  • Stabilne miejsce pracy, atrakcyjne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
  • Możliwość rozwoju zawodowego z doświadczonym i zaangażowanym zespołem
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (paczki, bony, karty sportowe, pakiet ubezpieczeń)
  • Ambitną, ciekawą oraz pełna wyzwań pracę

Aplikuj:

Zostaw komentarz