Miejsce pracy: Lublin

Zadania:

  • Zarządzanie usługami realizowanymi dla klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
  • Nadzór nad procesem obsługi Klienta, terminowością.
  • Odpowiedzialność za budowanie relacji z Klientem.
  • Praca nad budowaniem i ciągłym ulepszaniem już funkcjonujących procesów.
  • Weryfikacja i eskalację zgłoszeń (współpraca z Działem Serwisu).
  • Rozliczanie usług (zlecanie fakturowania usług), nadzór nad budżetem kontraktu.
  • Obsługa reklamacji, kontrola zleceń przeterminowanych.
  • Zarządzanie parkiem urządzeń IT powierzonym przez Klienta.
  • Tworzenie instrukcji/procedur operacyjnych.
  • Cykliczne mierzenie i raportowanie kluczowych parametrów usług zdefiniowanych w umowach.
  • Współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

  • Umiejętność organizowania i nadzorowania prac.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne.
  • Samodzielność oraz umiejętność podejmowania decyzji, proaktywność w działaniu.
  • Zaangażowanie w wykonywane zadania.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Znajomość MS Excell na poziomie średnim.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Biegła znajomość obsługi komputera.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Mile widziana znajomość zagadnień SLA
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (paczki, bony, karta sportowa FitProfi, pakiet ubezpieczeń)
  • Dynamiczne środowisko pracy, ciekawe projekty.
  • Szkolenia oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych.

Zostaw komentarz