Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Zarządzanie usługami realizowanymi dla klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
- Nadzór nad procesem obsługi Klienta, terminowością.
- Odpowiedzialność za budowanie relacji z Klientem.
- Praca nad budowaniem i ciągłym ulepszaniem już funkcjonujących procesów.
- Weryfikacja i eskalację zgłoszeń (współpraca z Działem Serwisu).
- Rozliczanie usług (zlecanie fakturowania usług), nadzór nad budżetem kontraktu.
- Obsługa reklamacji, kontrola zleceń przeterminowanych.
- Zarządzanie parkiem urządzeń IT powierzonym przez Klienta.
- Tworzenie instrukcji/procedur operacyjnych.
- Cykliczne mierzenie i raportowanie kluczowych parametrów usług zdefiniowanych w umowach.
- Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
- Umiejętność organizowania i nadzorowania prac.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne.
- Samodzielność oraz umiejętność podejmowania decyzji, proaktywność w działaniu.
- Zaangażowanie w wykonywane zadania.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość MS Excell na poziomie średnim.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Biegła znajomość obsługi komputera.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Mile widziana znajomość zagadnień SLA
- Prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjny pakiet socjalny (paczki, bony, karta sportowa FitProfi, pakiet ubezpieczeń)
- Dynamiczne środowisko pracy, ciekawe projekty.
- Szkolenia oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych.